


Ilgaz Belediye Başkanı Mehmed Öztürk, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı. Mesajında şu ifadelere yer verdi;
Toplumun tarafsız ve doğru bilgilendirilmesi adına önemli bir görevi yerine getiren, kendini mesleğine adamış, öncelikle Ilgaz yerel basını olmak üzere tüm basın mensuplarımızın “10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü” kutluyor, çalışmalarında başarılar diliyorum.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MÜZİK
Az önceEKONOMİ
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026İSLAMİYET
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026İSLAMİYET
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
İstanbul Kapalıçarşı’da ‘kara para aklama’ operasyonu! 335 milyonluk mal varlığına el konuldu. Birçok kişi Gözaltına alındı.
1624 kez okundu
2
Hükümetten Silah kaçakçıları ve uyuşturucu satıcılarına operasyon: 17 tutuklama
861 kez okundu
3
Beşiktaş, maçta 10 kişi kaldı! Penaltı bekledi fakat devam kararı maçta şike olabilir mi ?
743 kez okundu
4
TBMM’de dokunulmazlık dosyaları tekrar gözden geçiriliyor. Aralarında milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu’nun dosyası da mevcut
681 kez okundu
5
Sosyal Medya Hesapları Videolar Resimler Yazılar Hepsi Denetleniyor
594 kez okundu
Bilgiler haberler At32 Haber Şirketine aittir. İzinsiz kullanılması Yasaktır. Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.